|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

وظایف:

  1. برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت‌های مالی شرکت در کلیه زمینه‌های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه‌های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  2. نظارت بر اجرای طرحهای طبقه‌بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
  3. وصول درآمدها و هزینه‌ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه‌ها با هماهنگی معاونتهای مربوط
  4. برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه‌های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
  5. انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت،  استعفا، مأموریتها  و مرخصی‌ها، صدور احکام و ابلاغ‌های مربوطه و سایر امور مربوطه
  6. انجام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه‌ها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه‌ای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
  7. نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
  8. برنامه‌ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
  9. برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
  10. نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه‌ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده‌های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل
  11. برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
  12. برنامه‌ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
  13. برنامه‌ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
  14.  برنامه‌ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
  15. نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
  16. برنامه‌ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
  17. انجام هماهنگی با سایر حوزه‌‍‌های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت می‌شود
  18. انجام هماهنگی با سایر حوزه‌های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت‌نامه‌های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
  19. نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
  20. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 

مدیریت مالی و ذیحسابی

شرح وظایف:

  1. انجام وظایف مدیریت مالی و ذیحسابی بر اساس قوانین و مقررات و ضوابط وزارت امور اقتصادی و دارائی و قوانین و مقررات موضوعه حسابداری
  2. اعمال نظارت بر حسن انجام امور مربوط به عملیات حسابداری جاری شرکت، رعایت اصول پذیرفته شده مالی و تهیه و تدوین آئین‌نامه و دستورالعمل‌های گردش کار
  3. اعمال نظارت و هماهنگی لازم در انجام فعالیت‌های مالی واحدهای شرکت و واحدهای داخلی
  4. همکاری و هماهنگی در تهیه و تنظیم بودجه سالانه، تأمین اعتبارات هزینه‌های شرکت بر اساس بودجه مصوب و درخواست وجه از خزانه و تهیه گزارشات عملکرد بودجه
  5. تهیه و تنظیم صورت‌ها و گزارشات مالی (مربوط به عملیات انتفاعی) جهت ارائه به هیئت مدیره و مدیریت مجامع عمومی شرکت
  6. نظارت بر رفع واخواهی‌های صورت‌های مالی و همکاری با حسابرسان داخل و خارج و ممیزین مالیاتی
  7. تنظیم پاسخ گزارشات حسابرسی و بازرسی و ارائه اطلاعات مورد نیاز در جهت حل و فصل مسائل مالی
  8. نظارت بر اخذ و نگهداری ضمانت‌نامه‌ها، حساب‌های انتظامی و انجام اقدامات قانونی و لازم در جهت ابطال و تمدید آنها
  9. پیگیری وصول درآمدهای شرکت
  10. بررسی و تأیید صورت‌های مالی، اسناد مالی، چک‌های صادره، افتتاح حساب جاری همکاران، دستور پرداخت در چارچوب قوانین و مقررات مالی
  11. کنترل بر خریدهای شرکت از نظر عدم مغایرت با قوانین و مقررات مربوط به معاملات شرکتهای دولتی و مقررات مالی ممنوعه
  12. پیگیری و رفع مسائل مالی شرکت از طریق شرکت در جلسات و کمیسیون‌های مربوطه با وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارائی،‌ سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و تهیه گزارشات مورد نیاز
  13. نظارت بر حسن انجام عملیات مکانیزاسیون امور مالی و انجام پیش‌بینی‌ها و تمهیدات لازم
  14. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 

مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی

شرح وظایف:

  1. اجرای قوانین و مقررات استخدامی، قانون کار، قانون تأمین اجتماعی، نظام پرداخت صنعت آب و برق با هماهنگی واحدهای ذیربط
  2. هماهنگی و نظارت در تدوین و اجرای طرحهای منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخصهای نیروی انسانی
  3. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور کارگزینی شرکت از قبیل انتصابات، ترفیعات و افزایش حقوق، نقل و انتقالات، بازخریدی، بازنشستگی، استعفاء، مأموریت‌های داخل و خارج، مرخصی‌ها، انعقاد قراردادهای پرسنلی، صدور احکام کارگزینی و سایر احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار و معرفی‌نامه برای پرسنل با ر
  4. 2عایت قوانین و مقررات موضوعه
  5. انجام مطالعات و پیاده‌سازی طرحهای منابع انسانی در زمینه نیازسنجی، جذب و استخدام، آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارزشیابی عملکرد در جهت بهبود شاخصهای نیروی انسانی
  6. برنامه‌ریزی و اجرای طرحهای آموزش و بهسازی منابع انسانی، ارتقاء شاخصهای نیروی انسانی، ارزشیابی عملکرد کارکنان
  7. انجام امور مربوط به استخدام و جذب نیروی انسانی مورد نیاز طرح‌های عمرانی با رعایت آئین‌نامه‌ها و مقررات مورد عمل
  8. برنامه‌ریزی و تهیه و تدوین دستورالعملها و روشهای اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط و سیاستهای شرکت در زمینه منابع انسانی جهت ارائه به هیئت‌مدیره و نظارت بر حسن اجرای مصوبات
  9. برنامه‌ریزی در جهت تهیه و تدوین طرحهای مرتبط با آموزش و بهسازی منابع انسانی، تجزیه، تحلیل و طراحی مشاغل و استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرحها
  10. تهیه و تدوین نیازها و تقویمهای آموزشی و ارزیابی دوره‌های آموزشی به منظور تحقق بهره‌وری منابع انسانی و نظارت بر حسن برگزاری دوره‌های آموزشی در مراکز مربوط
  11. بررسی وضعیت و ترکیب نیروی انسانی موجود و مورد نیاز بر اساس اهداف شرکت و تشکیلات ابلاغی
  12. برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در جهت برگزاری همایش،‌ گردهمایی و کارگاههای آموزشی لازم جهت ارتقاء سطح دانش منابع انسانی
  13. انجام تحقیقات و مطالعات در زمینه بهبود شرایط فیزیکی و محیطی نیروی انسانی و نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های بهبود شرایط محیط کاری، که توسط واحدهای ذیربط انجام می‌شود
  14. انجام امور بایگانی پرسنلی و ایجاد سیستم مناسب در حفظ و نگهداری سوابق موجود
  15. برنامه‌ریزی، هماهنگی و انجام کلیه امور رفاهی پرسنل و تشکیل کمیته و گروه‌های کاری مرتبط، تهیه و ارائه پیشنهادات و برنامه‌های رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان و خانواده‌های آنان و ارائه آن جهت طرح و تصویب در هیئت مدیره
  16. انجام امور مربوط به کنترل ورود و خروج کارکنان
  17. انجام امور مربوط به استقرار مکانیزه اطلاعات نیروی انسانی و سعی در به‌روزنگهداشتن بانک اطلاعاتی
  18. اجرای تشکیلات (پس از ابلاغ از واحد مربوط) و ‌سازماندهی پرسنل در پست‌های مصوب‌ سازمانی با رعایت ضوابط و مقررات طبقه‌بندی مشاغل
  19. ارائه گزارش به روز تشکیلات تفصیلی بانام و آمار پستهای سازمانی باتصدی و بلاتصدی شرکت به واحد توسعه مدیریت و فن‌آوری اطلاعات در مواقع لزوم
  20. انجام امور اجرائی مربوط به پرداخت و تأمین مزایای کارکنان
  21. اجرای مصوبات و صورتجلسات کمیته تشکیلات و نیروی انسانی و کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگران
  22. انجام امور مربوط به تهیه احکام بازنشستگان شرکت پس از طی مراحل قانونی
  23. پاسخگویی به درخواستها و تقاضاهای اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان شاغل و بازنشسته، ‌سازمانها و نهادها و ارگانها
  24. همکاری با ستاد در زمینه تهیه و تدوین نظامنامه‌ها و دستورالعملها و اصلاح و بازنگری مبانی مربوطه در زمینه طرحهای منابع انسانی
  25. برنامه‌ریزی و نظارت در خرید خدمات از بخش غیردولتی و استفاده از خدمات مشاورین ذیصلاح در طرحهای منابع انسانی، تشکیلات، تجزیه و تحلیل و طراحی مشاغل و ایفای نقش کارفرمائی در امور فوق
  26. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر
  27. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور خدماتی در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
  28. نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز و نظافت و نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز
  29. انجام اقدامات لازم در جهت تأمین قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
  30. خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد در موقع لزوم
  31. برنامه‌ریزی و نظارت بر سیستم انبارها به منظور نگهداری اطلاعات کالاها و تجهیزات خریداری شده شرکت
  32. برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه عملیات و تشریفات برگزاری مناقصه و مزایده
  33. برنامه‌ریزی و نظارت بر سفارش خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز
  34. تنظیم و نظارت بر عقد قراردادها در چارچوب آئین‌نامه معاملاتی شرکت و قوانین و مقرارت موضوعه
  35. برنامه‌ریزی، هماهنگی، کنترل و برآورد لوازم و ملزومات با دوام و مصرفی مورد نیاز
  36. ایجاد و برقراری بانک اطلاعات و سیستم ثبت و نگهداری انبار و اموال
  37. برنامه‌ریزی و نظارت بر سیستم انبارداری و نگهداری کالا و ملزومات با رعایت اصول علمی و صرفه و صلاح‌ سازمان

احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر

 تاریخ ثبت : 11 آذر 1393
  آخرین به روزرسانی : 8 مهر 1399
 
 8683
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 10
  • بیشترین بازدید همزمان : 259
  • بازدید امروز : 147
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,529,584
  • آخرین به روزرسانی : 21 آذر 1403 14:09:41
  • شناسه IP شما : 18.97.14.90

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بیرجند، پاسداران 30، شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی
  • کدپستی : 1553697176
  • تلفن : 4-32445590-056
  • فاکس : 32445582-056
  • پست الکترونیکی : info[@]skhrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :